niedziela, 12 maja 2013

rozdział 2

- Ten Louis nas odwiózł, a potem dał nam całusa w policzek.- powiedziała Alex z obrzydzeniem.
Megan krzyknęła i pobiegła zdezynfekować policzek. Następnie połknęła tabletkę przeciw bólową.
Alex spała dzisiaj u przyjaciółki by mieć ja na oku.
Następny dzień. Czekamy na przystanku razem z Damianem i Szymonem. Gdy nadjechał autobus weszliśmy do niego. Na szczęście całe 1D siedzieli na środku. Mogłyśmy spokojnie usiąść na tyle. Nie zwracałyśmy uwagi na zespół.
Gdy już byłyśmy w szkole usłyszeliśmy głos dyrektora.
-Drodzy uczniowie! Mam przyjemność ogłosić, że za tydzień w sobotę odbędzie się bal. W stołówce będziecie mogli się zapisywać oraz głosować na króla i królową balu. To tyle na początek. Wracajcie do nauki!- Meg niezmiernie się ucieszyła, ponieważ zawsze była królową. Po lekcji biologii od razu pobiegła na stołówkę. Przy urnie była duża kolejka. Dziewczyna od razu odnalazła w tłumię Szymona, Damiana i Alex.
- O co chodzi? Dlaczego tu jest taka kolejka?- spytał się Damian.
- Ja też jestem ciekawy- powiedział Szymon.
- Nie słyszeliście dyrka? Będzie urządzany bal z okazji nadchodzącej wiosny.- Alex z niesmakiem powiedziała to zdanie. Nie przepadała za takimi imprezami.
- No przecież to fajnie! Mamy okazję potańczyć ze swoją druga połówką. A najważniejsi są przecież królowa i król. W tym roku znowu chcę nią zostać.- w tym momencie dotarliśmy do urny wyborczej. Meg jednym zgrabnym ruchem dopisała się do długiej listy.
- Alex! Szymon! Damian! Wy też się zapiszcie.- rozpromieniowana uśmiechnęła się do każdego pokolei. Jej duże oczy wydały się jeszcze większe.
-Yhh.... dobra, zrobimy to tylko dla ciebie- odpowiedziała Alex. Chłopacy razem z dziewczynami poszli na scenkę.  Meg ciągle paplała o balu.
- Dzisiaj idziemy szukać sukienki.- Spojrzała na przyjaciółkę.
- Wy też idziecie.- Alex zwróciła się do chłopaków.
- Po co my tam?- zapytał Szymon.
- No jak to po co? Po garnitury!-  odrzekła ciemnowłosa.
- I.. będziecie nam doradzać.- zaśmiała się Alex. Cała czwórka po dzwonku poszła na lekcję, które niezwykle szybko minęły. Po szkole spotkali się przed budynkiem i razem poszli w stronę sklepu. Gdy byli już w centrum handlowym każdy rozszedł się w swoja stronę. Alex samotnie poszła szukać sukienki. Nagle na kogoś wpadła.
- Uważaj jak chodzisz!- krzyknęła przez zaciśnięte zęby do "tego kogoś". "Tym kimś" okazał się Harry.
- Cześć. Przepraszam, zagapiłem się. - lekko się uśmiechnął ukazując szereg białych zębów. Alex się trochę zaczerwieniła i zaczęła dalej przeglądać sukienki.
- Może ci pomóc?- zapytał loczek.
- Spoko.- dziewczyna nawet nie wiedziała dla czego się zgodziła.
Szybko wybrał tą sukienkę.











*Oczami Megan*
Szukaliśmy sukienki, a Alex się gdzieś ulotniła.
- Mam! - krzyknęłam, aż ludzie się na mnie spojrzeli. To cudo wyglądało jak z bajki. Gdy Damian i Szymon do mnie doszli przymierzyłam sukienkę.

- Wow! Wyglądasz... pięknie.- powiedział Szymon, a mi zrobiło się gorąco.
- Znaleźliście już garnitury?- zapytałam.
- No właśnie nie. musisz nam pomóc.
- Ech, z wami to jak z dziećmi.- zaśmiałam się. W 15 minut kupiłam im idealne garniaki.
- Gdzie Alex?- spytał Damian.
- Ty! Widzę ją z tym gejem!
- Co?!- krzyknął z niedowierzeniem.- Kto to jest?!
- Jak zwykle jesteś zacofany. Z Harry-m Styles. To ten z One Direction- powiedziałam niechętnie,
- Czy oni piją razem szejka z jednego kubka?! - Damian zrobił się cały czerwony z zazdrości. Wiedzieliśmy, że nie ma sensu ich od siebie odganiać, dlatego postanowiliśmy pójść do mnie.

*Oczami Alex*
Naprawdę polubiłam Hazzę, bardzo dobrze się dogadujemy, więc zgodziłam się iść z nim na bal.
- Cieszę się, że cię poznałem.- odpowiedział uśmiechając się. Ukazały się jego dołeczki. Uwielbiam je! Tak słodko wyglądają...
- Wiesz co? Nie wiedziałam, że cię kiedyś polubię, ale okazałeś się fajny.
- Chciałabyś do mnie przyjść?
- Chętnie, przynajmniej zobaczę wasz dom.- Harry zapłacił za szejka i poszliśmy.
Gdy weszliśmy do domu stanęłam jak wryta, a loczek zasłonił mi oczy.


**********************************************
Proszę :)
Rozdział 2. :)
Podoba się? Jak myślicie? Co zobaczyła Alex? Chwalcie się w komentarzach. :)



6 komentarzy:

  1. zajebisty ^^ czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie minimum 5 komentaży to wstawimy :)
      Polecaj :)

      Usuń
  2. Świetny rozdział! :D
    Trafiła przypadkiem i zakochałam się od razu *.*
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania! ;p Dobra robota!
    Czekam na nexta!




    my-world-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fjny, szybciej wstawiajcie.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :D
    Z tym Szymonem to mi się mój kuzyn kojarzy xd
    Aha i świetne sukienki :D
    Pozdrawiam
    ~Alex

    ps. Usunienie weryfikację obrazkową? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O BOSH to jest cudowne ^^ Fajny styl pisania <3

    Marti xoxox

    OdpowiedzUsuń